دسته بندی سایت
پیوند ها
.
هدف این پژوهش،شناسایی برنامه های ارتقاء صلاحیت های حرفه ای معلمان در دو کشور ژاپن و ایران است. در این پژوهش شباهت ها و تفاوت های عناصر برنامه های ارتقاء صلاحیت های حرفه ای کشور ژاپن به منظور ارائه پشنهاداتی کاربردی برای بهبود بخشیدن به برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران بررسی و مقایسه شده است. این پژوهش یکپژوهش تطبیقی است. اطلاعات موردنیاز آن برای پاسخگویی به پرسشها از طریق اسناد و مدارک کتابخانه ای وگزارش های تحقیقی و جستجو در شبکه جهانی اینترنت مرتبط و سایت های وزارت آموزش و پرورش کشور ژاپن گردآوری شده است. الگوی مورد استفاده در این زمینه، الگوی بردی است. مهمترین نتایج بدست آمده نشان داده است که موفقیت هر سیستم آموزشی تا حدود زیادی بستگی به چگونگی آموزش های حرفه ای معلمان آن جامعه دارد وکیفیت بخشی به نظام تربیت معلم در اجرای برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمان به منظور ارتقاء صلاحیت های حرفه ای آنان هدف اصلی نظام تربیت معلم در دو کشور مورد مطالعه است. به منظور دستیابی به این هدف شرايط پذيرش وگزينش داوطلبان حرفه معلمي،اهداف برنامه هاي درسي و محتواي اين برنامه ها در مراكز تربيت معلم،تربيت وآماده سازي معلمان،دوره هاي كارآموزي و مهمترين برنامه هاي ارتقاء صلاحيت هاي حرفه اي معلمان، در دوكشور ايران و ژاپن در نظر گرفته شده است.
مبلغ واقعی 70,211 تومان 5% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 66,700 تومان
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا